Help, het lukt niet!
Ons platform Uit met de klas is dan wel erg gebruiksvervriendelijk, een probleempje is nooit uitgesloten. Dit kan aan onze website liggen, of aan de instellingen van je browser of computer. Hieronder beantwoorden we enkele veelgestelde vragen. Als je probleem hiermee niet opgelost is, neem dan zeker contact met ons op.
Hoe maak ik een account aan?
Klik rechtsboven in het menu op 'aanmelden'. Op het scherm dat u dan krijgt, klikt u op de knop 'maak een account aan'.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Je kan je wachtwoord zelf opnieuw instellen. Klik rechtsboven in het menu op 'aanmelden'. Op het inlogscherm klik je op 'wachtwoord vergeten'. Daar vul je je e-mailadres in. Wij sturen je vervolgens een e-mail met een link waarmee je je wachtwoord opnieuw kan instellen. Opgepast, het kan soms tot 15 minuten duren vooraleer je deze e-mail ontvangt. Klik op die link en geef twee maal je nieuw wachtwoord in. Nadien kan je gewoon inloggen met dit nieuwe wachtwoord.
Ik geraak niet meer op mijn account
Zelfde werkwijze als hierboven.
Ik weet niet meer met welk e-mailadres ik een account heb aangemaakt
Contacteer ons met je volledige naam en de naam van de school waar je werkt. We kijken dit na en helpen je zo spoedig mogelijk verder.
Ik heb problemen met het inloggen en het aangeven van activiteiten. Ik kom telkens weer op het scherm om in te loggen.
Dit probleem wordt veroorzaakt doordat je browser geen cookies toelaat. Pas dit aan in de instellingen van je browser.
Ik raak ingelogd, maar kan niet reserveren voor een activiteit
We hebben ontdekt dat mensen met een oudere versie van Firefox problemen kunnen ondervinden. Probeer even met een andere browser (Chrome of Internet Explorer).